Support
Team Network løser rigtig mange opgaver ved at fjernbetjene udstyret ude hos kunden, det være sig kundens firewall, servere, osv.
For ikke at gribe ind i kundens normale drift i åbningstiden, foregår mange af disse opgaver på "skæve" tidspunkter af døgnet, det kan være sent om aftenen, eller i weekenderne.
Er der imidlertid behov for at fjernbetjene en af kundens arbejdspladser i arbejdstiden, benyttes produktet Team Viewer. Det er nemt at betjene for begge parter, det fungerer godt og stabilt, og det kan køres på kundens arbejdsplads uden at skulle installeres som program først.
Du starter kundedelen af Team Viewer programmet ved at klikke på logoet her øverst til venstre, og klikke på "Kør" eller "Run" når du bliver spurgt om det.
Når programmet er startet op viser det et ID nummer og et kodeord, disse skal du læse op for supporteren i telefonen, så kan supporteren gå ind og "overtage" skærmen på din arbejdsplads mens du selv kigger med.